Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 26 marca 2012

Na Wsi :D

No więc w niedziele byłam na wsi u cioci ^^ Heh... było fajowo.... a w tym poście pokażę Wam jak byłam ubrana :P Tylko jest taki jeden szczegół.... zdjęcia są kamerkowe :D, bo nie było jakiejś chętnej osoby na zdj :/ I zdjęcia są tak do połowy, ale nawet spoko wyszły :P



Miałam na sobie:
-> czarna apaszka zwinieta w opaskę
-> koszulka z sową
-> czarny sweterek
-> kurtka skórzana
-> niebiesko-szara chusta
-> czarne spodnie
-> czarne trampki

Zabawy z kamerką źle się konczą ^^  Heh/...
Dobra lece posprzatać, zgram zdj i dodam jeszcze posta z zdjęciami które zrobiłam normalnym aparatem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P