Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 21 marca 2012

Outfit ♥♥♥

No to przyszedł czas na outfit.... heh.. jakoś teraz mnie wzięło, bo robi się coraz cieplej i już nie trzeba mieć tak dużo rzeczy na sobie ^^


Co miałam na sobie:
- buty - converse
- czarne rajstopy
- dżinsowa spódniczka
- dowoln bluzka- ja miałam taka kolorową jak Tutaj :) 
- czarny sweterek
A teraz to co mialam na sobie jak nie byłam na polu :P
- czerwony płaszczyk
- chusta w kwiaty

2 komentarze:

  1. Ja bym zmieniła tutaj płaszczyk bo moim zdaniem nie pasuje tu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem wiem, troszkę, ale nie miałam innego płaszczyka a rano spieszyłam się na autobus i założyłam ten ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P