Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 27 marca 2012

Stylizacja :D

No więc z braku pomysłu na jakiś fajny post, i jakoś tak nie mam weny... pokaże Wam zrobioną przezemnie stylizacje na stronce Polyvore ^^ Nawet spoko stronka, tylko trzeba umieć sie w niej odnaleść :P Ciuchy są troszkę pomieszane ale tak to fajna strona :)
Dopiero rozpoczynam przygodę z ta stronką, ale jak narazie to mi się podoba :D
http://asia-mania.polyvore.com/ <- na moim profilu tam mam jeszcze zrobioną jedna stylizację... postaram się aby przybyło więcej :D

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że wena ci wróci, bo uwielbiam twojego bloga ;D (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dziękuję... :D Jak masz jakiś pomysł na post to śmiało pisz, postaram się zrobić o tym co cię interesuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P