Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 7 kwietnia 2012

Second Hand

Od dłuższego czasu chodzę po różnych sh i znajduję naprawdę fajne rzeczy... Nie mam jakiejś odrazy do tych ciuchów bo czasami można znaleźć rzeczy jeszcze z metką. Ubieram się też w sklepach typu house, cropp ale nie pogardzę ciuchami z sh ^^





 Za każdą bluzkę zapłaciłam 3 zł, a za kurtkę dałam 20 zł.. A Wy macie jakieś ciuchy z sh ?? I co sądzicie o sh ???

3 komentarze:

  1. Ja nigdy w życiu nie ubrała bym jakiejś rzeczy z sh :p ale owszem zgadzam się z tobą jeśli czasami są fajne ciuchy :) Ale ty polecasz jakiś sh ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jakiegoś ulubionego sh.. jak jakiś jest to wejdę i się rozglądam, czasami na coś trafię czasami nie .. zależy skąd mieli dostawę :D

      Usuń
  2. odkąd pamiętam byłam przeciwniczką sh bo poprostu mnie odrażały, ale niedawno całkowicie zmienilam zdanie gdy znalazłam tam naprawde fajne okazy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P