Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 19 kwietnia 2012

White day ^^

Uf...dzisiejszy dzień przeszedł bez problemu, żadnego pytania, żadnych niezapowiedzianych kartkówek, a nawet jakby były to ja byłam chroniona bo mieliśmy biały dzień. Polega to na tym ze raz na jakiś czas mamy w szkole organizowane kolorowe dni. Jak ktoś ubierze się na dany kolor to jest chroniony :P Fajnie co nie ???
Niestety mój strój był biały, ale zdjęć żadnych nie mam :/ A wgl nie był on za supper :P
Ale w białym można naprawdę fajnie wyglądać :



 


Białe bluzki galeria zdjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P