Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 14 maja 2012

5000 :*

Dziękuję, dziękuję.... bardzo chcę podziękować ^^ wszystkim osobom, które regularnie odwiedzają i czytają tego bloga,.. najbardziej cieszę się z tego ze na moim liczniku jest już ponad 5000.. ^^ Za wszystkie (miłe) komentarze bardzo dziękuję.. :D A ci co dalej będą wypisywać jakieś obrazy, to uwierzcie mi jakoś mnie to nie rusza wręcz przeciwnie.... rozśmiesza ... Jest to po prostu zachowanie poniżej poziomu przedszkolaka...
Dobra koniec z tymi co i tam swojego durnego zachowania nie zmienią... Więc, dalej bardzo chcę podziękować, wszystkim co podrzucają mi jakieś pomysły na posty, co wspierają mnie na duchu, w robieniu tego bloga (najbardziej Ania :* i inne przyjaciółki :*)  ... :D


A tutaj tłumacze Weronice jak będzie wyglądał, post z jej urodzinek :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P