Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 3 maja 2012

Bransoletki:)

Kolejny dzień wolny.... kolejny dzień upału... jest tak strasznie gorąco że nawet nie mam ochoty na jakieś wyjście... No i właśnie siedzę w domu i z nudów zaczęłam robić bransoletki :) Prosty sposób, po prostu  nawlekanie koralików na sznureczek :) A efekt może być powalający ^^



A oto jak się prezentują na ręce ^^

4 komentarze:

  1. Fajne bransoletki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mi takie :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś przybory do tej niebieskiej bransoletki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie koraliki mam albo z moich starych już popsutych bransoletek, albo z mamy starej biżuterii, albo od Babci, która ma tone takich koralików ^^

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P