Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 27 maja 2012

Bunt FM

Sorra, że dopiero też coś piszę, ale musiałam sie trochę pouczyć, bo mam parę sprawdzianów zaliczeniowych do napisania.. :?
Po "ciężkiej" /hahahaha/ nauce... oglądałam film "bunt fm".. Jak dla mnie boski, dziewczyna, taka cicha woda, a potrafi prowadzić audycje w radiu.. :D
Gorąco polecam :D




Jeszcze dziś postaram się dodać parę postów.. :) 
I taka mała gorąc prośba, jak macie jakieś pomysły, to piszcie, chce żeby każdy miał tu o czymś czytać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P