Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 5 maja 2012

Centro.

Dzisiaj jak mówiłam miały być zakupy tylko w postaci dodatków do pokoju... hm... miały być, dobrze powiedziane... W rezultacie wróciłam z dodatkami, ale niestety nie do pokoju ^^



Więc tak oto portfele ^^ Zapłaciłam za jeden tylko 4 zł... jak dla mnie są opłacało. Są naprawdę dobrze wykonane... :) Nic się nie rozpruje, a zamki nie szwankują xD 

 Kolczyki :) Jak widać dałam za nie 15 zł... Taka cena za 3 pary, chyba nawet dobra okazja do zakupu :) A że uwielbiam gitary, i podobają mi się te okulary, to wzięłam, czarne kulki wkrętki zawsze chciałam mieć :)


Na koniec torebka... 10 zł... tylko tyle ^^ Na plaże w sam raz.. :) Ma zamek, więc do szkoły jak najbardziej też mi będzie pasować... :) Te koty mnie urzekły :)

To jeszcze na koniec powiem wam w jakim to sklepie upolowałam te rzeczy... :) Znajduje się on w krakowskiej Bonarce... Sklep Centro. jest chyba nowym sklepem bo pierwszy raz w nim byłam, ale że w Bonarce jestem od czasu do czasu to nie wiem czy jest on nowy.. :) Ale naprawdę jest tam dużo fajnych rzeczy... Aaaa i butów tam jest masę, jak ktoś ma rozmiar "połówkę" (chodzi mi że nie ma pełnego rozmiaru 38 tylko ma 37,5 tak jak ja ) to tutaj znajdzie buty "połówki" xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P