Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 16 maja 2012

... :D

Nie mam czasu, totalnie, brakuje mi doby, na zrobienie wszystkiego,... Dziś byłam na konkursie z pierwszej pomocy, nie wiem kiedy dostane zdjęcia  :( I no nic nie wygrały dziewczyny.. ale i tak była przednia zabawa :D  Do tego wszystkiego jutro jest sprawdzian z chemii... a i kartkówka z angielskiego.. :( Nic nie umiem, a jeszcze książki do chemii zostawiłam w szkole w szafce, tylko ja tak potrafię.. :D No ale jestem z siebie dumna, bo z sesji z plusem dostałam 4... :D Hahaha.. .;P
Musze się wyspać.... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P