Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 13 maja 2012

Grecja ...

Postanowiłam zrobić post o Grecji, byłam tam 2 lata temu i była to mija pierwsza największa podróż za granicę.. (pierwszy raz za granicą byłam w Austrii ) .. Grecja jest naprawdę pięknym państwem, będzie to dość długi post bo mam naprawdę dużo zdjęć .... :D


Może tam jest przepiękne.. przejrzyste... i przede wszystkim ciepłe :D


To teraz zdjęcia z wycieczki na górę Olimp.. :D Właściwie jak to pani przewodnik na mówiła to jest pasmo gór Olimp... ^^ Jechaliśmy tam wielkim autokarem, do góry po serpentynach.. Tym co siedzieli przy oknie (w tym ja) wydawało się, że zaraz ten autokar spadnie z tej góry... Naprawdę fajne uczucie, trochę strachu ale i zabawy :D 




 Kolejna wycieczka była do Aten... Dość długo tam  jechaliśmy, trzeba było wstać o 3 w nocy i się zebrać na wycieczkę... efekt był tego taki że nikt nie ma zdjęć z drogi bo wszyscy byli tak zmęczeni że w autokarze spali :D 


Własnie powyżej widać miasteczko portowe w którym mieliśmy mały postój... Pooglądaliśmy, statki pasażerskie, ale i te co przewożą ryby, mięso, warzywa... czasami wydobywający się z nich zapach nie był za przyjemny :D 






Teraz będą zdjęcia już z Aten, a dokładnie tu widać takie muzeum, było ogromne, wiele posągów, rzeźb.. :D Oczywiście, większość była już poniszczona... no bo były one odzyskiwane z jakichś ruin.. 






Teraz czas na zmianę warty pod parlamentem w Atenach... jest to naprawdę śmieszne, oni wykonują takie ruchy, że wygląda to jak taki niezły kabaret :D 



Jak już się ustawię nie mogą nawet drgnąć... żadnego ruchu, tylko obserwują co się dzieje :D I to tak przez parę godzin nie wiem czy w takim stroju bym wytrzymała a w Atenach czasami potrafi być naprawdę gorąco, jak wtedy byliśmy dobijało do ok 40 stopni ...




Kolejna wycieczka była do meteorów... tylko nie kojarzyć z kosmosem xD Są to klasztory, które są pochowane pomiędzy skałami, do paru mnisi przedostają się kolejkami, zrobionymi z drewna, które poruszają się po linach, strach jechać czymś takim... Parę klasztorów jest zupełnie odizolowane, bez kontaktu z ludźmi, mają tam swoje uprawy, nic nie mają przywożone...  Nie można tam wejść... Po prostu w takich klasztorach trwa cały czas modlitwa..








Pomieszczenie z czaszkami mnichów, którzy byli w tym klasztorze.. Zapach nie był za przyjemny...




O właśnie pomiędzy tymi skałami są klasztory, parę widać a parę nie :D 


 Plaże tam są cudowne, na początku są kamienie, ale potem milutki piasek,.. wejście do morza jest spokojne, nie ma żadnych kamieni... po prostu miły piasek..:D Można znaleźć wiele muszli, różnych rozmiarów, sa też małże nawet raz je jedliśmy, i stwierdzam że nie jest to mój ulubiony przysmak.. :D 


Wyłowiona  meduza, nie dotykałam jej.. i przyznam się że nie ja złowiłam.. .:P  Grupa osób popłynęła z panem dość daleko i tam ją znaleźli ci co ją dotknęli byli troszkę poparzeni ^^ 


Mam nadzieje że nie zanudziłam was, a jeżeli Wam się podobało, to nie martwcie się że nie napisze jeszcze o moich podróżach, mam jeszcze do opisania moja wycieczkę do Hiszpanii .. :D Następne wypady na pewno tez opisze :D 


4 komentarze:

  1. Też byłam w Grecji nie da się o tym kraju zapomnieć. Pisałaś że byłaś w Austrii może opiszesz ten wyjazd :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, ale już nie pamiętam jak tam jest.. byłam tam mając ok 6 lat, nawet nie mam zdjęć :D

      Usuń
  2. ooo... ale fajny ten post o podróżach. Kiedy będzie o Hiszpanii? Mam zamiar się wybrać w tym roku dlatego jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Hiszpanii postaram się jak najszybciej, w miarę możliwości :D

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P