Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 19 maja 2012

New... :P

Dzisiaj kupiłam sobie nowy lakier i 3 nowe maseczki, które w najbliższym czasie chcę wypróbować .. :D

 Lakier kupiłam u mnie na osiedlu, zapłaciłam za niego tylko 3.50zł.. Lubie małe lakiery, bo używam rzadko i się nie marnują :)


Każda z maseczek została kupiona w Rossmanie... ceny nie przekroczyły 2zł.. mam nadzieje że zadziałają.... tak jak napisano na opakowaniu ^^ :P

2 komentarze:

  1. Jak przetestujesz lakier do paznokci mam do ciebie prośbę abyś napisała jaki efekt bo miałam kiedyś tego producenta lakier i nie byłam zadowolona i chciała bym poznać twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery tej firmy bardzo lubię. Konsystencja jest bardzo fajna... Nie rozlewa się ,a ni nie jest kleista, zostawia ładny kolor, no chyba ze jasny żółty albo jasny pomarańczowy (mam obydwa) to muszę malować 2 razy :)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P