Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 20 maja 2012

Pin Up Girl

Parę słów dla przybliżenia o co chodzi ^^ : Styl pin-up girl to szalenie modny w latach 50. i 60. trend, obecnie przeżywający swój wielki comeback. Znaki szczególne – smoky eyessukienka z zaznaczoną talią oraz pantofelki peep toe. Do tego tona gracji, seksapilu oraz umiejętność biegania na obcasach...

Fryzura w stylu Pin-Up Girl

Najbardziej podoba mi się ta fryzura... nieziemska :)
Jak to zrobić:
1) Na początku oddzielcie pasmo włosów z przodu od reszty włosów, i natapirujcie je. Podepnijcie spinkami. Możecie użyć odrobiny wosku by przygładzić wystające włosy.
2) Następnie resztę włosów zbierzcie tak, jakbyście chciały zrobić kucyka, należy je jednak skręcić (tak jak do zrobienia banana) i upiąć.
3) Teraz pora na bandankę. Złóżcie ją na pół w kształt trójkąta. Wszystkie końce powinny łączyć się ostatecznie na czubku głowy. Oto filmik instruktażowy:

Niestety filmik jest po Angielsku, ale jakoś da się skminić o co w tym chodzi ^^
A jak Wam podoba sie coś takiego, ja na to wpadłam jakieś 2 tygodnie temu i mi sie spodobało.. :) 

2 komentarze:

  1. Ja kocham styl Pin up i wszystko co z nim związane! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mega mega boski jest ten styl <3 szczególnie uwielbiam bandany:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P