Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 17 maja 2012

Recenzja :)

Tak mnie coś tknęło, na zrobienie pierwszej recenzji .. kosmetyków.. :) Już od jakiegoś czasu to planowałam ale się nie mogłam zebrać.. ;) Dziś koleżanka mnie do tego namówiła, żebym pokazała co używam na co dzień ;)

 be beautiful - Nivea - cena : ?? - .. Szczerze mówiąc, nie chce nikogo zrażać do tego kremu, ale ja za nim nie przepadam, nie kryje, na twarzy zostawia "smugi" .. nie jestem z niego zadowolona...
 SYNERGEN - kryjący krem antybakteryjny - Rossman - cena : ok. 9 zł... Uwielbiam.. Chociaż spotkałam się z osobami które go nie lubią, jak dla mnie jest idealny, wszystkie niedoskonałości kryje...konsystencja kremu jak dla mnie super :) No i podoba mi się to że jest taki i nie muszę wydawać na niego 20 zł :)

 SYNERGEN - puder - Rossman - cena ok 12 zł... Kolejna rzecz z tej samej firmy... to samo.. uwielbiam,.. nie schodzi mi z twarzy nie muszę się poprawiać.... nakładam i mam święty spokój ... :)

 Bell - korektor- gdzie kupiłam.. nie wiem ??? - cena ok 8zł.. Ten korektor mam już długo rzadko go używam, najczęściej pod oczy.. :) Ale jak coś mi wyskoczy on też idzie w ruch :)

 Maseczki.. nie znam cen każdej z nich, ale jestem pewna że koszt nie przekroczy 4 zł :)
 Maseczka drożdżowa... :) Używam jej już długo i z efektów jestem zadowolona.. :) oczyszcza, twarz wydaje się taka odżywiona :) minusem jest to że trzeba ją trzymać 15 - 20 minut.. :P

Tu dwie maseczki, jak widać jest ich już po pół bo je używam ... :) ta z under 20 ( po lewej) jest dość fajna .. ma 2 zastosowania... łagodzące chłodzenie lub rozgrzewająca.. Zdecydowanie wole tą rozgrzewającą... Już dość dawno ją używałam, ale i tak jestem z niej zadowolona.... Druga maseczka z Nivea ( po prawej) wypróbowałam ją wczoraj... efekt podobny do maseczki drożdżowej.. polubiłam ją... Plusem obydwóch tych maseczek jest to że trzeba ją trzymać tylko 10 minut :D

Nie chcę aby ten post spowodował jakieś kłótnie, wiem że parę osób może być niezadowolona z tych kosmetyków które ja używam lub na odwrót, chcę aby ten post pełnił funkcję porady, dla osób które jeszcze nie wiedzą co używać.. :D

5 komentarzy:

  1. a rzęs nie malujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluje, ale mam parę tuszy... i wiem że każdy poleca inny

      Usuń
  2. w jakich sklepach najczęściej kupujesz biżuterię? :) (wymień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. House, Cropp w tych najczęściej no i jeszcze z aukcji na allegro - konkretnie to z tej : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21798273

      Usuń
  3. Haha.. jest recenzja dla mnie, dziękuję :D
    Osobiście używałam przez jakiś czas pudru Synergen, byłam z niego zadowolona..
    Ale niestety po jakimś czasie zaczął się "ważyć". Nie wiem czy może trafiłam na jakieś gorsze opakowanie.. - zraziłam się.
    Zmieniłam go na Rimmel "stay matte", a później na "Manhatan clear face compact powder", którego obecnie używam. Jestem z niego bardzo zadowolona.
    Nie tworzy efektu maski, matuje na długo.. :)
    Drobne poprawki wykonuję po 6,7h od zaaplikowania. Korektoru wciąż szukam.. Niestety nie znalazł się jeszcze taki który by mi odpowiadał.. :(
    Chyba się skuszę na te maseczki.. :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P