Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 10 maja 2012

Star ♥♥♥

Dzisiaj nasza wychowawczyni nas zaskoczyła, na ostatnich 3 lekcjach wyszliśmy na rynek na targi edukacyjne :D Hah.... Oczywiście my musiałyśmy być inne i poszłyśmy na plac Szczepański, posiedzieć a potem do Mc na coś chłodnego...  własnie w drodze do maka widziałyśmy swobodzie spacerującą Magdalenę Walach... niestety nie zdążyłyśmy z nią zrobić zdjęć... bo widać było że  gdzieś się spieszyła.. xD 
 Po skończeniu oglądanie targów pojechałyśmy do Galerii Kazimierz :D Musiałam kopić Weronice prezent na urodzinki.. niestety nie zrobię posta o tym bo ona czyta mojego bloga ^^  Wracając Ania zauważyła że przed nami idzie Michał Lewandowski,.. ja się bałam podejść, ale Ania heh jest "odważna" no i on się z miłą chęcią zgodził na zdjęcia, wymieniliśmy parę zdań i się rozeszliśmy, byłyśmy takie happy po tych zdjęciach :D

A przy okazji pokarze wam w co jeszcze byłam ubrana : 
-> t-shirt - decathlon
-> naszyjnik - cropp
-> sweter - C&A
-> leginsy - ??
-> trampki - Lee Cooper 

2 komentarze:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P