Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 6 maja 2012

Sukienki

Ostatnio jest coraz cieplej, jeansy (długie) jak dla mnie zdecydowanie nie sprawdzą się w taką pogodę...  Teraz trzeba wygrzebać jakieś sukienki z szafy... Ojć.... i to właśnie teraz się okazuje że nie mamy sukienek ^^ No to szybko do sklepu ...
Pokarze Wam po 3 sukienki z 2 sklepów ^^ Tylko w tych znalazłam najładniejsze, mam nadzieje że Wam też się spodobają :D 

Pierwszy sklep - House



Drugi sklep - C&A



 I jak Wam się podobają takie letnie sukienki ??/ :D

^ A jeszcze do tej piosenki - po prostu ją kocham.. :D 

2 komentarze:

  1. Śliczne sukienki :), A tak w ogóle dziękuję Asiu że zrobiłaś to dla mnie <33 PIOSENKA też ładna^^ Jeszcze zrób o tatuażach hehehhe ;P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P