Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 3 maja 2012

W tle... piosenka... ♥

Eh.... nawet pod wieczór jest tak strasznie gorąco,..... Nie mam co robić, więc wzięłam do ręki swój notes (wtajemniczeni wiedzą co tam jeszcze jest, może kiedyś wam powiem, ale nie wiem czy na razie mam na to odwagę) i rysuję.... A w tle leci oto ta piosenka.. może nie jest największym hitem, nie wiem nie sprawdzam co chwilę jaka piosenka jest najpopularniejsza, ale szczerze mówiąc w tej się po prostu zakochałam, teledysk też niczego sobie.... 

" Maybe you don't need the whole world to love you,
you know, maybe you just need one person."
- Kermit

2 komentarze:

  1. Śliczny teledysk do tej piosenki. I piosenka też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka i teledysk do niej też. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P