Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 31 maja 2012

Węgierska górka :D

No to dziś sobie jadę na zieloną szkołę... :D Juppi.. hehe.. może będzie fajnie.. :D
Nie jedziemy zbyt daleko, ale wszyscy liczymy na to że wyjazd się uda.. :)


A dokładnie to będziemy tu :D Tm jest nasz ośrodek :)

Parę postów ustawiłam na czasówkę.. mm nadzieje że wszystkie się opublikują, bo jeszcze nigdy się na tym nie zwiodłam :) Postaram się też codziennie przynajmniej pisać post z telefonu, jak będę dawała rade dodać zdjęcia to może dodam... zależy jaki humorek będzie miał mój telefon :) Mam nadzieje że przez ten chwilowy wyjazd oglądalność nie spadnie, bo z tej jestem naprawdę zadowolona :) Oby tak dalej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P