Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 17 maja 2012

Zakupy.. :)

Wczoraj, wracając do domu wstąpiłam z mamą do tego sklepu co już kiedyś o nim pisałam ( tak co są te kosmetyki sprowadzane z Niemczech i innych krajów) .. no i kupiłam sobie pilniczki, maseczkę, i myjkę.. :) wszystko było w cenach do 4 zł :)

 Pilniczki są supper, najlepszy ten największy do polerowania :)
 Maseczkę wypróbowałam, będzie wiecej o niej w poście z recenzją kosmetyków (czekajcie cierpliwie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P