Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 27 czerwca 2012

Dzień sportu

A tu już dzisiejsze zdjęcia ;) Mieliśmy w szkole dzień sportu :) I nawet udało się naszej klasie wygrać ;) Zmieściliśmy na skrzyni najwięcej osób, yea :) Mamy tam zwariowane konkurencje, ale też było skakanie przez plotki, pchniecie kulą, skok w dal i takie inne ;)
A potem z dziewczynami zrobiłyśmy sobie fotki, no bo to już nasz ostatni dzień sportu w gimnazjum :/
Za przeróbkę zdjęć dziękuję mojej kochanej Evelince :*


Bo my robimy zawsze zdjęcia nie z tego świata, inaczej sesja byłaby nie udana ^^




9 komentarzy:

  1. świetnie ! :)
    bardzo ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dzisiaj dzień sportu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę dnia sportu, w moim LO nie ma takich eventów:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra notka! c: Masz ochotę na wzajemną obserwację? Tylko bez spiny :3 Jak znajdziesz trochę wolnego czasu wpadnij na mojego fan page: ~ facebook ~ Pozdrawiam, Poppy!
    p.s. podoba mi się tutaj c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo interesującego bloga i już go zaobserwowałam :) Też mi się podoba :D

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P