Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 czerwca 2012

Essence nail art

Kupiłam sobie stępelki do paznokci :) Już nie mogę się doczekać aż je wypróbuję. Są do zdobycia w sklepach Natura za jedyne 13.99 :) Trzeba do tego dokupić specjalny lakier, który kosztuje 6,49... Jak mi się to spodoba to dokupię  sobie jeszcze blaszki za 9.99, ale słyszałam że gdzieś są blaszki za 3 zł, wiec będę gdzieś polować na te tańsze :)
Tak wygląda cały zestaw :

 W pudełku jest:
- blaszaka z wyrytymi wzorami
 - stępelek :)
 - skrobaczka, chociaż jedna dziewczyna na swoim blogu mówiła że lepsza do zdzierania nadmiaru lakieru jest karta :P
 A do tego musiałam dokupić lakier, chociaż podobno można użyć takiego normalnego, ale nie każdy podziała :P
 A z tyłu opakowania jest instrukcja :P
Napiszę ją jeszcze raz, jakby ktoś nie był w stanie przeczytać ^^
1.Wybierz wzór i nanieś na niego warstwę lakieru.
2.Usuń nadmiar lakieru. 
3. Nanieś wzór na paznokcie lekko dociskając. Jak wyschnie pomaluj płytkę bezbarwnym utwardzaczem ( i ja tutaj rozumiem że mam paznokieć pomalować a nie blaszkę ^^ ). Rada: po każdorazowej aplikacji przemyj zestaw zmywaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P