Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 9 czerwca 2012

Mumia

Nie wiem dlaczego jak jestem chora, uwielbiam oglądać różne programy i filmy :) Między innymi oglądałam film "Mumia" i jest on naprawdę interesujący... :) Pamiętam jak moim marzeniem było zostać archeologiem, ale  po tym co oglądnęłam to chyba bała bym się takiej mumii, która jest niezwyciężona... ;P Heh.... a podobało mi się to dlatego  że można dużo zwiedzić i odkryć :D Dobra już Was nie zanudzam i polecam, oglądnijcie sobie ten film xD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P