Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Musujące kule

Znalazłam ostatnio w mojej szafce, kule do kąpieli... Pamiętam że dostałam je na urodziny. Postanowiłam wypróbować, i powiem Wam że jestem zadowolona z efektu.. Chociaż nie powodują że pojawia się piana ( co mnie troszkę zdziwiło) to po ich zastosowaniu woda nabiera lawendowego zapachu.. Ostatnio wrzuciłam tylko 1, ale dla większego efektu na następny raz wrzucę 2  lub 3 (dodam jeszcze to że nie są za duże, takie małe drobne kulki) :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P