Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 24 czerwca 2012

Na ziemi

Dziś odwiedziliśmy dziadka, jest chory i jest teraz w szpitalu, ale na szczęście jest coraz lepiej... za to ze mną nie, choroba mnie tak osłabiła, że w czasie 2 tygodni 3 razy było mi słabo, a dziś zemdlałam... Dawno już nie odczulam tego uczucia jak się mdleję, po prostu wydawało mi się że śpię... ;P Trochę wszystkich podenerwowałam, ale jak na razie już jest ok... I tak muszę iść na badania, bo nie jest normalne żeby ktoś tak od tak mdlał.. :P Najgorsze jest to że będą mi pobierać krew, więc zapewne przy tym też zemdleję bo to u mnie normalne ^^
A jeszcze dziś byliśmy u małego Mateuszka.. :) Kochany słodziak, a teraz zdjęcia już z powrotu do domu :) 

 Jak widać już kolory do mnie wróciły, ale długo byłam blada jak ściana, a teraz jak widać kwiatuszki, juz nie cały tydzień i WAKACJE :)

A co dziś ciekawego działo się u Was ?? :P

5 komentarzy:

  1. Ja zawsze mdleje jak za długo kucam a później od razu szybko się podnoszę :( Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to też mam podobnie, jak na przykład leżę a potem wstanę to mi się w głowie kręci :/

      Usuń
  2. masz urocze spodenki :) taka patryjotyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P