Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 19 czerwca 2012

Parada smoków

Jak kiedyś mówiłam, miałam zrobić post o smokach :) Co roku na Wiśle jest parada smoków :) Zazwyczaj jest jakoś na samym początku czerwca w godzinach od 22- 23 zależy :)


 Wytłumaczenie, dlaczego tak późno. Jest ciemno i smoki i fajerwerki po prostu widać. Ja zaczęłam chodzić na parady jak miałam już 6 lat :) W południe też jest parada smoków, ale już nie na Wiśle tylko obok Wawelu :) Są też tam różne gry i zabawy, coś dla mniejszych dzieciaków :)









W trakcie pokazu, można oglądać piękne sztuczne ognie... Jest to naprawdę fajne ^^


Wszystkich zachęcam na taką paradę... Naprawdę warto... A byliście już na czymś takim?? Spodobało Wam się ???

P.S. Autorem zdjęć jest moja kochana kuzynka :)

4 komentarze:

  1. chciałabym pojechać na taką paradę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w tamtym roku ;D
    naprawdę byłam zadowolona,że tam poszłam i nie żałuję ;)
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P