Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 20 czerwca 2012

Siemanko :)

Mam parę wiadomości :)
1. Dziś o 21.00 zmieniam adres bloga na : asia-wish-dream-do.blogspot.com
2. W końcu jestem zdrowa... Nareszcie i już jutro idę do szkoły... Nawet nie wiecie jak się z tego powodu ciesze. Chociaż i tak nic już w szkole nie robimy to i tak chce już wyjść z domu mam dość siedzenia w tych czterech ścianach.
3. Chciałam pokazać Wam co sobie kupiłam ale oczywiście mój aparat się rozładował :/ Zawsze w najmniej odpowiednim momencie, dlatego już jutro pokażę Wam moje nowe zdobycze :D
4. Jak mi się jutro uda zrobić jakieś zdjęcia... to oczywiście wstawię.... Już tak dawno nie było moich aktualnych zdjęć :P 
To by było na tyle ... :D 

A tutaj takie Witamy na nowej odsłonie bloga ... I przypominam że już za 9 dni powitamy WAKACJE :D

6 komentarzy:

  1. Czekam na te zdjęcia zdobycz :) A ja wakacje już mam miesiąc i faktycznie trochę się nudzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że już wyzdrowiałaś, akurat na wakacje ;)
    Myślę że zakupy się udały Czekam na zdjęcia:)

    Zapraszam również do mnie i zachęcam do komentowania ,obserwowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaż swoje nowe zdobycze! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaję do obserwowanych ;)
    ja z kolei dzisiaj chora w domu ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. no ladna nazwe wybralas ;)
    xx
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P