Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 7 czerwca 2012

Styl Pin up Girl

Jak pamiętacie już kiedyś robiłam post na ten temat, ale wtedy bardziej zainteresowałam się makijażem :) Zainteresowałam się tym bardziej, i szczerze mówiąc podoba mi się. Chociaż wiem ze nie potrafiła bym ubrać się tak i tak uczesać, to naprawdę ten styl robi na mnie wielkie wrażenie :D Jeszcze nie jestem specjalistą w tym temacie dlatego znalazłam na pewnej stronce coś więcej o stylu pin up girl :)

makijaż dla blondynki

Jeśli chciałabyś ubrać się w stylu pin-up girl, koniecznie odwiedź pobliskie second-handy. Można tam znaleźć prawdziwe, modowe perełki – od eleganckich czółenek, przez stylowe, kwieciste sukienki, po torebki i kapeluszeKreacje a' la lata 50. i 60. bez trudu powinnaś też wyszperać w garderobie mamy lub babci. Do takiej oryginalnej kreacji sprzed lat wystarczy dodać kilka modnych akcesoriów stylizowanych na retro, np. wysokie czółenka z efektownymi kokardami, kolorowe rajstopy w groszki albo małą kopertówkę zapinaną na zatrzask. Oprócz tego, warto zajrzeć do internetowego butiku Bettie Page Clothing, który zajmuje się sprzedażą sukienekdodatków nawiązujących do mody pin-up girls. Dostępne tam kreacje są niemal autentyczną kopią strojów znanej w latach 50. modelkiBettie Page.




1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam styl Pin Up od makijażu po strój i lata kończąc :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P