Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 17 czerwca 2012

Tell me about yourself award

Dostałam wyróżnienie od dOmii ♥ :) Dziękuję :D

Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie.. ^^
Zasady :
1. Należy napisać od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić banerek.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować wyróżnienie 10 blogom.


1. Bez moich znajomych, nic nie maiło by sensu, przy nich czuje się tak dobrze :) 

2. Jestem uzależniona od towarzystwa mojej kuzynki. Zawsze mogę powiedzieć jej o wszystkim i z nią nawet ponury dzień staje się kolorowy :)
111.

3. Kocham czekoladę i wszystko co słodkie :) Jestem czekoholikiem :P

4. A jak już jesteśmy przy jedzeniu, to do picia tylko frugo :D

5. Uwielbiam, wycieczki, podróże. Muzea, to miejsca które odwiedzam z milą chęcią :D

6. Kocham zajmować się dziećmi, najbardziej uwielbiam te małe brzdące :) 

7. I ostatnie, hmm.... jestem pełną energii dziewczyną. Lubie spacery, nienawidzę nic nie robić. Zawsze znajde sobie zajęcie :P 

A i kocham robić sobie i komuś zdjęcia ^^

Wyróżniam:


Miłej zabawy :)

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P