Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 17 czerwca 2012

Węgierska Górka

Jak kiedyś obiecałam, miałam zrobić posta o miejscu gdzie byłam na zielonej szkole... Już dostałam wszystkie zdjęcia więc mogę podzielić się z Wami miejscami jakie widziałam :)



 Na początek poszliśmy do parku linowego :) Który jest tuż obok góry Żar :D I mogę powiedzieć Wam że naprawdę opłaca się tam iść :P Zabawa jest tam przednia :) Na pewno tam jeszcze pojadę :P



 Przed górą Żar startują szybowce ^^ Niestety nie widzieliśmy jak chociaż jeden startuje :/


 Na górę Żar wyjeżdżaliśmy takim oto tramwajem :P


Widok już z góry :)

Dokładnych zdjęć z Węgierskiej Górki nie mam, bo nie było tam jakichś wielkich atrakcji... 
Na jedną wycieczkę w góry nie pojechałam, bo byłam tam na lekach, a że padał deszcz i było nie przyjemnie na spacerowanie po górach, to nie chciałam się jeszcze bardziej rozchorować... Niestety los chciał inaczej i, i tak się rozchorowałam :/


 Następna wycieczka była do browaru w Żywcu ^^



Oglądaliśmy tam, jak powstaje piwo "Żywiec" i jak ono zmieniało się na przestrzeni wielu lat :)






Potem byliśmy na degustacji... Z powodu tego że jesteśmy nieletni dostaliśmy soczki :P Ale i tak ogólne wrażenia były mega :D
A na koniec oglądania muzeum browaru, jest labirynt :) Trzeba uważać aby nie wejść w lustro :P
Polecam takie wycieczki bo można się wiele dowiedzieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P