Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 20 czerwca 2012

Zmiany, zmiany, zmiany :)

Ostatnio jak sprawdzałam komentarze do moderacji, miałam parę komentarzy o tym żeby się zdecydowała o czym piszę... Rozumiem Was... Ale chce się z Wami dzielić wszystkim co mnie zainteresuje, blog nie jest stricte poświęcony modzie... Więc postanawiam zmienić tytuł i adres bloga.... Bo może ta nazwa, sugeruje że jest to tematyka modowa... :/ Chociaż powiem szczerze dalej będę dodawać posty z outfitami, stylizacjami, bo wiem że z tego nie zrezygnuję... :D
Temat bloga chcę zmienić na : " Wish it, dream it, do it !"
A adres na asia.dream.blogspot.com

Oczywiście chcę najpierw wiedzieć co Wy o tym myślicie i czy jest to dobry pomysł :D

6 komentarzy:

  1. no nie wiem, w sumie to tylko nazwa
    pozdrawiam
    http://maybe-not2day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. MI się podoba nazwa, natomiast może adres bloga mógłby byc taki sam jak tytuł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tylko nie chcę za bardzo długiego adresu, dlatego wymyśliłam krótszy :)

      Usuń
  3. zmiany zawsze są dobre ♡ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P