Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 30 lipca 2012

Grill party !!

nad morzem co wieczór robiliśmy grilla :) Ja robiłam swoje słynne sałatki z fetą (wszystkim jak zwykle smakowało), a potem na już lekkim żarze, robiłam coś słodkiego :)
PIANKI NA GRILLA :D
Są przepyszne, już po 3 można się zasłodzić :P
Zapłaciłam za nie 4.99 zł, chyba dobra cena za duże opakowanie, bo jest ich tam trochę ;)


Naprawdę polecam :)
A Wy jedliście już kiedyś takie pianki ??
Smakowały Wam ??

3 komentarze:

  1. to się robi na grillu? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Dajesz na patyczek do szaszłyka, albo na kijek i czekasz aż się lekko zarumieni :) Jest to coś takiego jak na filmach, co robią pianki na ognisku ^^

      Usuń
  2. uwielbiam pianki :)
    zgadzam się są słodkie nawet bardzo ale pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P