Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Koczek ;)

Jak jest gorąco to czasami trudno chodzić w rozpuszczonych włosach :) ja prawie caly czas chodze teraz w koczkach uwielbiam te fryzury :) 
Do zrobienia ego przeuroczego koczka potrzebowałam :)
- gumki do włosów
- szpilki do koków
A teraz mała instrukcja :)
1. Robimy kucyka na takiej wysokości na jakiej chcemy mieć koczka ( ja polecam wysokie kucyki do takich fryzur)
2. Dzielimy kucyka na 2 części
3. Z każdej części pleciemy warkocza, można na końcach zawiązać gumką żeby się nie rozwalały, ja tego nie robiłam bo potem też ciężko schować gumki :)
4. Ściągamy gumki z warkoczyków (jeżeli je założyliśmy) i zawijamy najpierw pierwszy warkocz dookoła kucyka, podpinamy szpilkami, a potem to samo robimy z drugim warkoczem :)
5.  Można utrwalić lakierem :) Dla ozdoby można wpiąć kwiatka lub kokardkę ;)

I gotowe :P  

4 komentarze:

  1. Robię takie same koki jak Ty. ;]

    Zapraszam do mnie na giveaway:
    http://kolorowe-ciuchy.blogspot.com/2012/07/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten koczek sama takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P