Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 19 lipca 2012

Miały być czerwone, to są żółte

Nawet nie wiecie jak się cieszę... Dziś kupiłam obiecane mi conversy ( no dostałam, za świadectwo i dostanie się do IV LO ).. Jak w tytule miały być czerwone, ale że z czerwonych najmniejszy rozmiar który był to 41, a z mojego rozmiaru mieli tylko żółte to wybrałam żółte... Powiem Wam że też są supper.. :) To już moja piąta para.. :P Zaszalałam, tyle kasy ^^ Ale jeszcze i tak planuję zakup czerwonych conversów i vansów :D





To już moja 10 para trampek :P Rodzice to mnie zaraz wyrzucą z tymi butami :P Ale tak swoją drogą to ja kocham trampki :D
A Wy macie jakieś conversy ?? Podobają Wam się te buty ?? 

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się Conversy, ale teraz jakoś mi bardziej przypadły do gustu Vansy :D Ja tak mam, że gust mi się strasznie zmienia i co nowe to fajne, ale nie wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nigdy za conversami nie szalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Conversy , ale za nimi nie szalałam. Wolałam sobie kupić pare par różnych trampek niż jedne conversy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż 5 par ? Jakie kolory ? Zrobisz o nich notkę ? Byłoby super. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok :) Jeszzcze dziś postaram napisać post : D

    OdpowiedzUsuń
  6. A w jakim sklepie kupiłaś? Bardzo proszę o odpowiedź a też podobają mi się żółte i mam zamier sobie takie kupić ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Bonarce ( w Krakowie :P ) w sklepie Sizeer ^^

      Usuń
  7. love this yellow converse and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszesz posta o swoich coversach i jakie masz kolory bardzo jestem ciekawa ;) pozdrawiam
    PS. Uwielbiam twojego bloga i codziennie na niego wchodzę, masz bardzo fajne ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Post może pojawić się później bo teraz się pakuję i jest lekkie zamieszanie w domu :)

      Usuń
  9. No to zaszalałaś :D
    http://nigdy-sama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P