Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 10 lipca 2012

Na strychu

I znowu po południu padało, kolejna burza, ale to mnie nie zniechęci od spędzania aktywnie tych wakacji . Przeczekałyśmy aż burza sobie pójdzie, robiąc zdjęcia na strychu... A jeszcze wcześniej kąpałyśmy się w basenie, ale o tym postaram się napisać w kolejnym poście 


Teraz udało nam się złapać neta wiec, będzie parę postów... trochę zaplanowałam wiec wchodźcie na bloga :)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam swój strych, to jedyne miejsce gdzie mogę podczas złej pogody pograć na gitarze, bo w moim domu przeszkadza im to xD

    Zapraszam do mnie na notkę xD
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P