Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 20 lipca 2012

Shopping przed wyjazdem

Dziś po 20 jadę nad morze, nie martwcie się biorę ( mój wujek bierze) neta, więc posty będą dodawane :P
A że ostatnio poszłyśmy na małe zakupy bo mama butów nie miała to ja skorzystałam i też parę rzeczy kupiłam :)
Pierwszą rzeczą, jest żel do mycia twarzy.. zapłaciłam za niego 4,99 zł.. Nie kupuję nic tego typy z garniera czy under 20 bo się do tego wszystkiego zraziłam, mam nadzieję że to będzie ok :)


 Kolejną zdobyczą jest strój kąpielowy :) Po przecenie w CROPP za 49.99 zł.. Jest cudowny , kolor morski :)

A teraz bluzka z KappAhl, też po przecenie :) Za 20 zł - kolor miętowy :D

 I sweterek też z KappAhl i też po przecenie :P Za 20 zł.. Ma śliczny różowy kolor ^^

To tyle z zakupów, moja szafa już pęka mam tone ciuchów.. :P

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta bluzka z KappAhl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój kąpielowy!
    http://nigdy-sama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P