Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 18 lipca 2012

Śmiesznie

Jak byłyśmy jeszcze na działce to zrobiłam jeszcze jeden filmik,to już chyba ostatni, bo jak parę anonimów mi pisało, mają dość moich filmików.. Ale cóż.. jak nie chcecie ja nie zmuszam do czytania mojego bloga.. ;)

Filmik miał być zrobiony na poprawę humoru ^^ Z nudów czasami siedziałyśmy i sprawdzałyśmy co można wykombinować w tym programie :P
Piszcie co o nim sądzicie :)

6 komentarzy:

  1. Szczerzę nie podoba mi się ten film. "Chodzenie trudna rzecz" jak Ty nawet nie nagrałaś jak chodzisz ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Dal mnie ten filmik jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenka ;)

    Ps. mega wyglądałaś ;)

    Anonimann

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P