Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 26 lipca 2012

Spacerek

Wczoraj wieczorkiem poszliśmy na krótki spacer.. :) Jeszcze zaliczyliśmy lodziarnię :P Gdzie zjadłam pyszne lody miętowe.. :D Mniam .. Kupiłam tylko klik klaki (takie dwie kulki na sznurku, do zabawy) .. ale ogólnie to nawet spoko.. było ciepło ale postanowiłam ubrać sweter.. nie jest gruby, ale za to przewiewny wiec było mi w nim dobrze :D

3 komentarze:

  1. Witaj ;)
    Tutaj Hakuna z ocenialni nagannie.blogspot.com - chciałam cię poinformować, że oceniam tylko blogi z opowiadaniami, dlatego nie zostaniesz wpisana do mojej kolejki, a do "wolnej" ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P