Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 8 lipca 2012

Sportowo ;D



Hej Hej : )
Już jestem u Ani na działce i powiem Wam że jest naprawdę fajowo :P
Ostatnio poszłyśmy na orlik i najpierw grałyśmy w piłkę nożną i udało mi się nawet 3 razy strzelić gola :P Hah... moja pani od wf-u by się zdziwiła.. bo ja zawsze taka czarna owca z wf-u :P
Potem poszłyśmy na tennis :D Na początku było trudno, ale potem się rozegrałam :D Pierwszy raz grałam, ale pamiętam jak w podstawówce chciałam trenować tennis :D
Niestety nie mogłam bo mam astmę... i za słabe ręce :/ Ale od czasu do czasu fajnie pograć :P

A teraz mam dla Was filmik (który pomogła mi stworzyć Ania), na którym jest w skrócie pokazany wypad za orlik : )

video

5 komentarzy:

  1. hehe to się nazywa wakacyjne szaleństwo !;D
    Dobrej zabawy na wakcjach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aśka głupku xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kuzynko, wiesz jak ja ciebie lubię :P

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P