Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Sprzedaż :)

Strasznie się ciesze, ponieważ udało mi się sprzedać książki do 1 i 3 klasy gimnazjum.. :) Zarobiłam trochę wiec jak to moja mama mówi " będzie na książki do liceum" chociaż szczerze mówiąc planowałam to wydać na co innego :D

Na pewno trochę z zarobionej sumki odłożę na swoje wydatki, coś też musi pójść na zbiórkę kasy na lustrzankę ;P Heh... mam dużą listę zakupów ^^

2 komentarze:

  1. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taa każda mama myśli tak samo ;DD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P