Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 17 lipca 2012

Styl hip hopu

Post specjalnie dla Magdy :) ( dzięki niej wrócił uśmiech ) :* Dzięki :>

Wiem ze bardzo lubi hip hop :) Już kiedyś o nim nawet robiłam post :) Tutaj :P
Ale teraz chcę bardziej zwrócić uwagę na ich styl ubioru :)


Że nie za bardzo się na tym znam , najpierw poszukałam co inni o tym mówią, żeby nic nie namieszać :)

Dziewczyna napisała 
Moda Hip-hopowa opiera się przede wszystkim na wygodzie. Wygodne ciuchy, w których można tańczyć i się dobrze ruszać i w których dobrze się czujesz. Zazwyczaj są to luźne ciuchy, ale także obcisłe ciuchy szczególnie dla dziewczyn. Ważna jest też efektywność ubioru.
Kolorystyka to soczyste barwy, i wyraźne kolory.
Ciuchy w stylu Hip-Hop to: bluzy z kapturem, czapki z daszkiem, szerokie spodnie z ciekawymi motywami, szorty, buty szczególnie sportowe, skarpetki na buty (czy jak to się nazywa) ciekawe dodatki (np: kolczyki koła, łańcuchy z różnymi zawieszkami) "

Teraz mogę coś o tym powiedzieć... Podoba mi się to, ale na przykład, mogłabym się tak ubrać tylko do tańca ;) Nie potrafiłabym w takim stroju iść po ulicy :P Chociaż rozumiem ze paru osobom się to bardzo podoba i nie mam nic przeciwko :) Ale za to luźne bluzki, które widać w tym stylu są dość popularne, jak dla mnie są świetne... zwłaszcza na upalne dni.. ;) 
Ogólnie ten styl jest spoko ^^ Parę rzeczy z niego mi się podoba, a parę nie ;) Ale ogólna ocena to 8/10 :) 

6 komentarzy:

  1. dziękuje kochana :) bosko

    Madzieeeńkaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygoda i niekrępowanie ruchów - podstawowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymienimy się reklamami naszych blogów?
    nigdy-sama.blogspot.com
    Napisz mi u mnie w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wyszła tak ubrana na ulicę.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P