Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 4 lipca 2012

Zakupy

Ostatnio byłam na zakupach w Rossmanie ;) I kupiłam sobie szmatki do okularów, które polecała jedna blogerka. I mogę powiedzieć że są naprawdę dobre :) Nie zostawiają smug i okulary są naprawdę czyste ^^
Cena : 5.99 zł
 Drugim produktem jaki kupiłam była odżywka d włosów.. Jest już to moja 3 odżywka z tej firmy, wcześniej używałam żółtej :) Bardzo je lubię. Nie tłuści włosów, mogę je spokojnie rozczesać (  co przy moich włosach sprawia lekką trudność). Włosy się nie elektryzują i s a puszyste jak dla mnie świetna :)
Cena : 8.49 zł


5 komentarzy:

  1. muszę wypróbować ;)

    tez słyszałam że sa megaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, blog świetny :P

      Usuń
  3. Muszę kupić sobię ta odżywkę ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P