Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 26 sierpnia 2012

Cyrk

Ostatnio będąc w sklepie dostałam bilet do CYRKU !!! Hah jak tam dawno nie byłam jakieś 10 lat już ;P Osobiście jak byłam mała uwielbiałam cyrk, wszystko oprócz klaunów było ok, tylko oni mnie przerażali.. chyba swoja głupotą xD A Wy lubiliście cyrk ???

I taka mała prośba ;) Klikajcie "Lubie to!" Z dziewczynami naprawdę się staramy :) 
--> TU

15 komentarzy:

  1. Ja lubiłam, ale rzadko kiedy miałam okazję tam chodzić.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha ja te pewnie z 10 lat temu byłam :D Klaunów też się bałam... I w sumie to chyba boje się nadal :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubiałam cyrk, ale nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam , ale pewnie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za cyrkiem xd Choć nie wiem czemu xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo z chęcią wybrałabym się do cyrku ! Wstyd się przyznać ale jeszcze nie byłam w cyrku nigdy !!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zawsze bałam klaunów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyrk sam w sobie jest nawet w porządku jak byłam mała to nawet go lubiłam. Jednak z wiekiem klaun stał się dla mnie zgrozą, której panicznie się boję, dlatego nie bywam w cyrkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ogolnie nie lubie cyrku, raz ze ze wzgledu na to, ze boje sie klaunow, a dwa ze wzgledu na meczenie zwierzat. obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tylko raz byłam w cyrku^^

    OdpowiedzUsuń
  11. : ) cyrk ! same wspomnienia jak byłam malutka ; ))

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy nie byłam w cyrku, ale często oglądam cyrk w telewizji, i mi się bardzo podoba, ale też nie lubię klaunów. oni nie tyle rozśmieszają, co są żałośni. o wiele bardziej od nich wolę kabarety;D
    Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  13. łoo matko! kiedyś chyba nawet lubiłam cyrk, ale teraz nienawidzę. grr...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubiłam cyrk, i nadal lubię.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P