Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 26 sierpnia 2012

D.I.Y

Dodaje nowe posty :)  Czyli będą dodawane jak "Stylizacje ♥♥♥"... Tylko że teraz to będzie z pomysłami DIY :) Mam nadzieję że Wam się spodoba, parę osób mówiło ze lubi takie pomysły wiec postanowiłam wynajdywać dl Was i pokazywać Wam :)



Będą różne pomysły, jak urozmaicić stary ciuch :) Jak udekorować pokój :) Mam nadzieje że Wam się spodoba ;)  Jak macie jakieś pomysły to piszcie, albo wysyłajcie na maila :)



23 komentarze:

  1. Śliczne te kwiatki wyszły :) Fajne Diy.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły, chyba spróbuję zrobić tą "kulę"

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te kwiatki wychodza ale ja tak nie umiem ;D


    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam DIY <3
    Obserwuję i czy mogę liczyć na rewanż :3 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spodnie są świetne chyba zrobię sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te 'kwiaty' są mega. Pozdrowienia z Francji i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czadowe pomysły zrobię sobie te kwiatki do powieszenia w pokoju bo wyglądają czadowo :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że to bardzo dobry pomysł :) a kwiatki są piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, tylko gdyby były opisy, co dokładnie zrobić. bo to nie zawsze na zdjęciach dobrze widać;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z tymi spodniami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. marza mi sie takie podarciuchy i chyba skorzystam i sama sobie takie zrobie!
    obserwuej i licze na rewanz
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P