Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 16 sierpnia 2012

Me & Natt

Dzisiejszy dzień był mega :D Spędzony z Natt, chyba potrzebowałam tej długiej rozmowy :D Cały czas się zastanawiam nad tym pomysłem z spotkaniem.. Sesyjka boska.. A potem książka od dziś to chyba nasza ulubiona ;)





Znamy się już tyle lat,
tak dużo o sobie wiemy,
dziękuję za wszystko,
jesteś dla mnie jak siostra :*

6 komentarzy:

  1. Fajnie mieć osobę , którą zna się praktycznie od małego :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie <3

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń

  3. Dobry wieczór! Cała załoga ocenialni Nagannie pragnie poinformować o zmianie adresu na teatralna-nagana.blogspot.com. Proszę o uaktualnienie tego w Waszych linkach. Pragnę dodać, że sprawa kolejek pozostaje bez zmian.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P