Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Obserwatorzy

Chciałam Wam z całego serca podziękować.. Cieszę się że liczba obserwatorów wzrasta i mam nadzieję że nadal będzie rosnąć :) Cieszę się ze czytacie mojego bloga i tak często go komentujecie :)
Jak macie jakieś prośby to piszcie, postaram się wszystko zrealizować ;)

P.S.
Jutro dodam post o nowej musztardowej bluzce i o tym gdzie jadę :D

9 komentarzy:

  1. Dziękuje ;)
    A co do pomysłów na posty to mogłabyś więcej rzeczy dawać hand-made typu bransoletki i jak je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko jak coś wymyślę to postaram się dodać :D

      Usuń
  2. A więc i ja dołączam, to tego zacnego grona obserwatorów:)i gratuluję Ci kochana..;) i następnych 41;d
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja ci zazdroszcze tylu obserwatorów..

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P