Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 28 sierpnia 2012

Pobieranie krwi

Dziś idę na pobieranie krwi :( Nie lubię tego, no ale to jest potrzebne do badań...  Badania miedzy innymi na anemię, ostatnio dość często jest mi słabo, a czasami mdleję.. :/
No cóż jak mus to mus muszę to jakoś przeżyć ;(
bardzo smutny uśmiech zdjęć

Trzymajcie za mnie kciuki.. obym po tym nie zemdlała :/

25 komentarzy:

  1. A ja lubię pobieranie krwi :)
    Powodzenia!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubie pobierania krwi.
    Ale to tak jakby komar ugryzł.
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki w takim razie.:)
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, ja już cię folluję :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawaj więcej postów outfitów itp. bo wtedy jest ciekawiej ;)

    a nie ciągle obrazki :/

    i nakręcisz filmik pod tytułem moje sekrety ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram nakręcić taki filmik :)

      Usuń
  6. Taki filmik jak gumijagoda nakeciła ; http://gumijagoda.blogspot.com/2012/08/moje-sekrety.html

    fajnie by było zobaczyc jakie ty masz sekrety i cb troche poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zwykle na pobieraniu krwi mdleję gdy stoję , dlatego muszę siedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę!! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam pobieranie krwi i to jest tylko takie szczypanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję pobierania krwi, nie cierpię tego... :/
    Trzymam kciuki jak najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo długo miałam anemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię pobierania krwi.

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie lubię pobierania krwi

    OdpowiedzUsuń
  14. :((

    Dziękuję za wizytę :* Również obserwuję :) I zapraszam częściej (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam ostatnio, masakra :/
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajajajaj też się tego strasznie boję

    OdpowiedzUsuń
  17. też byłam ostatnio na pobraniu krwi i bardzo się bałam a okazało się że niepotrzebnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja byłam kilka lat temu na pobieraniu krwi, ale i tak nikomu tego nie życzę.
    pozytywnych wyników.
    zostałaś otagowana takesmileorsad.blogspot.com :)
    obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P