Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 26 sierpnia 2012

Tag 11 pytań :P


Zostałam wybrana do Tag-11 pytań przez Ania Aneczka. 
Jej blog http://aniaaaneczkaa.blogspot.com/ zapraszam! 
Wybieram 11 obserwatorów których nominuję również na odpowiedzenie na 11 pytań i umieszczeniu tego na swoim blogu, napisane również od kogo ma się ten tag. Stworzenie również pytań i wybranie 11 blogów.

Dziękuję :D

 PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Czemu założyłaś tutaj bloga?
Na początku prowadziłam coś ala blog na photoblog.pl ale nie podobało mi się to że nie mogę dodać więcej niż 2 posty i przeniosłam się tu.

2. Wymarzony samochód ?
Ojej, nigdy o tym nie myślałam ale na pewno będzie mały i pomarańczowy. ^^

3. Ulubione blogi?
Mam parę ulubionych blogów. Nie za bardzo chcę je tu wymienić bo jeszcze ktoś może być urażony że to nie jego blog jest moim ulubionym.

4. Ulubiona muzyka?
Nie mam ulubionej muzyki, wszystko co leci w radiu wpada mi w ucho.

5. Perfumy które najbardziej lubisz?
Hahah moje ulubione perfumy.. hm... wiele ich xD
Między innymi : Coco Chanel N5

6. W jakich krajach byłaś?
Austria, Francja, Włochy, Grecja, Hiszpania, Słowacja, Węgry, Czechy

7. Włosy długie czy krótkie?
Długie *.*

8. Czy lubisz chodzić ubrana na sportowo ?
Nie...

9. Ulubione słodycze?
Mentosy :D

10. Ulubione sklepy?
H&M, Reserved, House, Cropp

Moje pytania:
1. Fryzura : kok czy kucyk?
2. Jaki film najbardziej lubisz ?
3. Ulubiona książka ?
4. Najfajniejszy styl (ciuchy)?
5. Lubisz tańczyć ?
6. Ulubiona pora roku ?? xD
7. Wymarzone wakacje, gdzie ??
8. Buty wysokie czy płaskie???
9. Ulubiony kolor FRUGO ??
10. Ulubiona cześć codziennej garderoby ???
11. Od czego jesteś uzależniona / uzależniony ??

Blogi które wybieram :


Parę pytań jakie zadałam są dziwne, ale tylko takie mi weszły do głowy xD

17 komentarzy:

  1. dziekuje za otagowanie :) moje odpowiedzi znajdą się prawdopodobnie w piątkowej notce :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorka, byłam już tagowana w tej (czy podobnej, ale jest taka sama ;p) zabawie: http://inacessible-dream.blogspot.com/2012/05/tagowanie-d.html Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, widać, że z Ciebie podróżniczka ;D ja niestety byłam tylko w Polsce i na pół dnia w Niemczech :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za taga:) Ja już obserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również już dodałam do obserwowanych :)
    Ja też wolę długie włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odpowiedzi pojawia sie chyba we wtorek.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to w wielu miejscach byłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz perfumy COCO CHANEL N5???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie mam, ale w pytaniu jest jakie perfumy najbardziej lubisz a nie posiadasz ;)

      Usuń
  9. Haha to mnie powaliło na łopatki. Chanel N5, wąchałaś je chociaż kiedyś skoro tak piszesz???
    Ten zapach jest bardzo mocny. Mogę stwierdzić, że nadaje się tylko dla dojrzałych kobiet. Gorzki zapach, aż mdli od niego. Bo miówię tylko o wąchaniu, bo napewno ich nie masz, jak ona kosztują 500 zl i wzwyż,a, więc nie pisz, że to są twoje ulubione perfumy skoro pewnie tylko o nich osłyszałaś i już piszesz, że są twoimi ulubionymi perfumami... haha nie kompromituj się!!!! Wiem, że i tak tego nie zaakceptujesz, bo brak ci dziewczynko odwagi i niestety nie umiesz znieść krytyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze ich nie mam nie znaczy że mi się nie podobają.. a może właśnie lubię taki zapach.. nie znasz mnie wiec nie oceniaj i dlaczego nie powiesz kim jesteś ANONIMIE !!!! Łatwiej pisać z ukrycia niż pokazać twarz.

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P