Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Vintage style

Ostatnio ta nazwa biła mi się o uszy. Postanowiłam się tym zainteresować.. chociaż jak na razie mało o tym wiem ;P Trochę o tym poczytałam i teraz mogę powiedzieć Wam co to jest.
Vintage - rzeczy które pochodzą z starszych epok, czyli prościej mówiąc są to rzeczy z młodości naszych mam i babć.  Rzeczy tego typu można znaleźć w szafach babć (można się domyślić), albo po prostu iść do sh i tam coś poszukać.
Co osobiście sądzę o tym ??
Jak dla mnie jest to naprawdę supper. Łączyć rzeczy obecnie modne z nutą starszej mody. Dzięki temu można naprawdę wyróżnić się z tłumu.
A teraz parę zdjęć : )




Vintage style zaistniał także w dekoracji wnętrz..  Połączony z nutą nowoczesności daje zniewalający efekt.
vintage house style





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P