Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 31 sierpnia 2012

Wiadomości ;)

Mam parę wiadomości do przekazania ;)
1. Ten tydzień mam strasznie zapchany, dlatego troszkę postów mam zaległych, ale obiecuje że wszystko nadrobię.
2. Jestem zachwycona liczbą odwiedzin i liczba obserwatorów. DZIĘKUJE !!!!
3. Za niedługo zaczyna się rok szkolny i tu przykra wiadomość... może nie być już takiej ilości postów jaką normalnie dodawałam. Jednak staram się skupić na nauce i szkole... ale będę tu codziennie zaglądać i pisać przynajmniej raz :)
4. Jak ktoś ma jakieś pytania do mnie, to niech pisze na maila, pod postami, zawsze na wszystko odpowiem ;D
5.Mam nadzieję że czytelników jak przybywa tak przybędzie  :)
6. Dziękuję za wszystkie komentarze, każdy sprawia mi wielką radość ;)

To by było na tyle ;)




12 komentarzy:

  1. No tak rok szkolny to i mniej postów, tak jak u mnie :) Gratuluję tylu wyświetleń ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będzie filmik moje sekrety ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej go zrobić, ale naprawdę nie wiem kiedy dokładnie ;)

      Usuń
  3. Twój blog jest świetny, więc nic dziwnego, że odwiedza go tyle osób;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam strasznie zapchany ten tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę pisać w roku szkolnym , też zawsze się o to bałam a i tak znajdywałam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i aż zazdroszczę tylu obserwatorów i odwiedzin :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WatchMyBlogHere
    Love your blog! Hope you'll love mine and follow me back! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w wolnej chwili zapraszam do mnie takesmileorsad.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to jak komentarze które dają ogromną satysfakcje (znam to ) ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P