Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wybór plecaka :)

Jeszcze prawie 3 tygodnie i szkoła.. Więc muszę pokupować wszystkie rzeczy... i przyszło mi kupić plecak. I mam kolejny dylemat :D

1. House - cena : 71.91 zł
2. House - cena : 71.91 zł
3. House - cena : 71.91 zł
4. 4F - cena : 39.90 zł
5. 4F - cena : 39.90 zł

Moimi faworytami są 1. i 4. ale reszta też mi się podoba a Wam ??

9 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się 1 potem 5 no i 3 nie jest zła a 2 i 4 nie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najmniej podoba się 2 .
    Natomiast 1,3,4,5 są tak samo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybierała między 1, a 2, a w związku z tym żeby nie było zbyt krzykliwie, bo to szkoła to 2, chyba że wolisz się wyróżniać to 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie: 2, 4, 5 :))
    1 mi się nie podoba :(

    Zapraszam do siebie:
    http://my-sweetly-bitter-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba numer 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej 4, ale może być też 3;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P